Whew! We're going to the Yukon... - Reisverslag uit Winssen, Nederland van Liset Erik - WaarBenJij.nu Whew! We're going to the Yukon... - Reisverslag uit Winssen, Nederland van Liset Erik - WaarBenJij.nu

Whew! We're going to the Yukon...

Door: LisetErik

Blijf op de hoogte en volg Liset

17 Juli 2018 | Nederland, Winssen

Het is weer zover, het landelijk gemiddelde EQ zal weer immens stijgen zodra Erik weer boven neutrale wateren is. Het IQ zal helaas ook wel een deuk oplopen: mensen die op vakantie gaan hebben het slim bekeken. Ondanks de belachelijke bijbetalingsregeling om een eigen stoel te kiezen, lijkt het erop dat we last-minute toch op Nederlandse wijze wat tijd samen hebben kunenn regelen. Wel zo fijn als je de komende tijd enkel met zijn tweeën in een afgesloten ruimte door moet brengen.

Voor het eerst zullen wij echter reizen met een gespleten cabine en verblijfsruimte, wat de mogelijkheid met zich meebrengt om een eigen kamer op te zoeken. Of dit nodig is nu we geregistreerde partners zijn moet nog blijken. Met deze gespleten persoonlijkheid gaan we proberen de Yukon (Canada) en Alaska (US) te verkennen, te berijden en te bewonderen.

We kunnen nog geen beloftes doen over de consistentie van uploads: we hebben zelf zo onze vooroordelen waar we heen gaan: geen telefoon, geen internet, wellicht een toilet. Mochten we toch op een spaarzaam moment weer verbonden zijn met de digitale waanzin van de hedendaagse maatschappij, zijn de mensen die hier links zich hebben aangemeld voor de mailing de eerste die het meemaken.

Mocht je niet genoeg kunnen krijgen van het lezen van andermans vakanties, lees hier dan in de internetloze periodes van ons lekker terug:
Canada: http://liseterik.waarbenjij.nu/
Amerika: http://liseterik1.waarbenjij.nu/
NZ: http://liseterik2.waarbenjij.nu/

• 18 Juli 2018 - 06:08

Hans H:

IQ......misschien kun je starten met je profielfoto goed te zetten

• 18 Juli 2018 - 09:20

Lieke:

Yukon-yippeekayay! Enjoy the middle of nowhere! ;p

• 18 Juli 2018 - 11:31

Bert Thijssen:

Na lang wachten is het weer zover, literatuur die ik wel wil lezen en waarna ik uitkijk.
    Ben alweer benieuwd naar het volgende hoofdstuk.
    Veilige reis, veel plezier en prettige avonturen.

• 19 Juli 2018 - 10:16

Elsbeth:

Het prachtige alaska, weinig mensen, veel echte natuur, weet zeker dat jullie het gaan bewonderen, net zoals wij dat hebben gedaan!! Veel plezier!!!

• 19 Juli 2018 - 22:57

Ineke:

IQ,EQ, jullie vullen elkaar wel aan. Evt gescheiden ruimtes??? Vecht elkaar de tent niet uit. Het is vakantie en ga vooral genieten van alles wat jullie beleven en zien. De uitgebreide fotoreportage zien we wel bij thuiskomst. Zou graag wel een foto van een ijsbeer willen zien of van een orka of walvis. Er valt daar genoeg te vissen en is dan lekker op de BBQ. Kost niks!! Alvast smakelijk!! ENJOY!!